10. helmikuuta 2014

Berlin osa1

Ekana päivänä Berliini esittäytyi kauniin aurinkoisena, mutta seuraavana päivänä kun oli tarkoitus kiertää pakolliset turistinähtävyydet niin sitten tietysti satoi vettä ja koko hela dagen. Sitkeinä sisseinä kuitenkin kierrettiin 'pakollisia' nähtävyyksiä. Tai paremminkin mä taisin raahata mun kaveria pitkin Berliiniä metrokartta kädessä tuijottamaan milloin mitäkin patsasta tai rakennusta. Pisteet kyllä hänelle, kun ei valittanut vaikka ehkä se mun järkkäämä turistikierros Berliinin patsaille kaatosateessa ilman sateenvarjoa ei ehkä varsinaisesti ollut mikään nautinto... Ja vielä kun etsittiin Chekpoint charlieta mä tietysti olin katsonut väärän metropysäkin jostain mistä lie ja oltiin kyllä erittäin väärässä paikassa. Koska sunnuntaina Berliinissä on kaupat kiinni, niin tästä johtuen se turistinähtävyyskierros oli just sateisena sunnuntaina, eikä vaikka maanantaina, kun taas ei satanut. Mutta tulipa nähtyä Berliiniä, sateesta huolimatta ja iltapäivälle oltiin säästetty kierros kehäradalla (S41 Ringbahn myötäpäivään), josta näki kaupunkia keskustan ulkopuolelta. Kierros Ringbahnilla kestää noin tunninverran ja se kiertää sekä myötä että vastapäivään. Varsinki huonomalla kelillä, toimii :D Tällä kertaa meillä oli neljän tähden desinghotelli johon oltiin hyvin tyytyväisiä :)


Tärkeä kuvauskohde; hotellin suihku ja veski ;D miks ihmeessä tääkin kuva tuli otettua?!?
 






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti