20. helmikuuta 2014

Maalari maalasi taloa sinistä ja punaista...

Tai maalari maalasi keittiötä, valkoista ja valkoista ja vielä kolmannenkin kerran valkoista :D No nyt kenellekään ei ole epäselvää mitä olen tehnyt viimeiset päivät töiden jälkeen. Eilen vähän jo alkoi puuduttaa, mutta kun miettii lopputulosta, niin jaksoi sutia loputkin. Onko se tämä kohta alkava kevät, vaiko mikä aiheutti innon maalikauppaan. Noh, eniwei, odotan innokkaana lopputulosta joka tapauksessa. Tämä maalaus ei ollut mitenkään kovin suunniteltu, kuten yleensä mun mitkään ideat ei ole. Siis suunniteltuja. Vaan kun jotain saan päähäni ja innostun, niin pahana tapana on sitten vain sen kummemmin ajattelematta toteuttaa ne. Ja vielä hirveällä kiireellä, en ole mitenkään kärsivällinen ihminen idean saatuani. Muutenkin olen bongannut sisustuskaupoista kaikkia kivoja juttuja, jotka olisi kiva kantaa kotiin. Katsotaan mitä löytyy kodin nurkista kohta. Projekti nimeltä tuoli odottaa varastossa innokasta hiojaa ja verhoilijaa, se on se seuraava juttu mihin aion tarttua, nyt kun kerran vauhtiin oon päässyt :) Ja täydellisen sohvapöydän etsintä myös polkaistiin aktiiviseksi. Tänään kuitenkin meinaan käydä salilla, vaikka kuinka polttelisi pensselit ja hiomapaperit kotona :)


Tämä bloggaus poikkeaa kyllä normaaliaiheista, mutta kun tuo maalaus on vienyt ajan ja kävin lauantaina hm homessa fiilistelemässä vähän uutta mattoa ja kaikkea muuta sälää, niin alla inspiraatiota muillekin mun suosikeista, joista osa saa kodin mun luota :D Tämä hempeä suihkuverho vaan on ihana, vaikkei ehkä mun kylppäriin pääsekään, mutta kaunis se on.



 

 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti