23. toukokuuta 2014

Summer, light and heat

Hellou hellou!!

Nyt on pitänyt niin kiirettä, että blogin päivitys on jäänyt ihan hunnigolle. Yritettäänpä parantaa tavat nyt :)

Mikä ihana ihana helle ja auringon paiste on ollut melkein koko viikon! Mä olen nauttinut viime päivistä ihan täysillä! Lämmintä, aurinkoa ja kesän tuoksua. Sunnuntaina kun lämpömittari alkoi kivuta kohti kahtakymppiä, en meinannut uskoa sitä oikeastaan edes todeksi. Kiskoin bikinit päälle ja nappasin kirjan kainaloon huovan lisäksi ja painelin puistoon ottamaan aurinkoa. Töissä kahvitauot täytyy viettää meidän duunipaikan kattoterassilla, mikä luksus paikka kesällä. Sinne paistaa koko päivän aurinko ja ajattelinkin joku päivä siirtää toimistoni sinne. Ihan käsittämättömän jees homma. Töiden jälkeen on tullut paineltua suoraan puistoilemaan.

Mun uudet iki-ihanat pitsishortsit on kyllä päässeet ulkoilemaan ihan urakalla. Oon metsästänyt kivoja pitsishortseja viime kesästä lähtien ja nyt ihan vahingossa bongasin Cubuksesta todella kivat yksilöt! Ne taitaa olla tän kesän suosikki vaatekappale, jos vaan nää kelit nyt jatkuvat tälläisinä. Ainakin vielä oon niihin ihastunut!

Maanantaina oltiin kokeilemassa kiipeilyä ja täytyy kyllä suositella sitä kaikille, ainakin kannattaa kokeilla! Mä taisin saada kipininän siihen, sen verran innostuin kun vielä viimeksi kokeilin vaikeinta reittiä ja voila, ihan ite pääsin kiipeämään ylös asti. Voi vitsit, oli niin voittaja olo ettei pitkään aikaan ole ollutkaan. Mä haluun uudestaan!! Kädet oli vähän hellänä, siinä kun tottumatton tarra kallioon kiinni ja yritää raahata itseensä ylöspäin, niin pientä osumaa saa kämmenet. Muutama kuva kun allekirjoittanut äheltää kallioon ylöspäin.
 
 


Pakko kuvata mun uudet sandaalit, mitkä mätsää melkein vaatteen ku vaatteen kanssa. Mun yhdet kesän suosikki kengät. Näissä on vielä ihan aavisken korkooakin (ei näy kyl kuvissa), mikä tekee näistä tosi hyvät kävellä. Valotus on kuvissa todella outo, mikä tekee mun jaloista ihan ihmeellisen väriset!! Ei ne oikeesti oon tuon väriset!!!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti