8. heinäkuuta 2014

Kohta se on

No nimittäin loma!! Kaks päivää enää niin sitten se vihdoin ja viimein koittaa. Mutta vielä nää kaks päivää pitää jaksaa pinnistää tai enää huominen ja tää ilta. Viimehetken reissuvalmistelut vielä, pakkaaminen, chek-in:t lennoille ja siinä se, matka voi alkaa.Työmatkat on tökkineet pahasti, ku nää bussit ja ratikat sun muut menee ihan hemmetin harvoin! Oikeesti, bussit menee vaan kahdenkymmenen minsan välein tai vartin välein, mikä on helvetin ärsyttävää. Työmatkaan menee sen takia nyt turhan paljon aikaa ja mä oon jo ihan kypsänä sen vuoksi aamulla ennekuin edes oon töissä. Toinen operaatio on päästä tuolta hiton viikistä himaan, kestää ja kestää ja vielä kerran kestää! Tietysti pyörällä pääsis näppärästi, mut sit mun pitää raahata kaikki kamat jotenkin mukana. Täytyisi olla vaihtovaatteet, kengät, meikit, hiusmömmöjä sun muut ja se aika minkä säästäisin pyöräillessä menis sit kyllä pukkarissa siinä, et saisin itseni työkuoseihin. Mulla ku toi työ matka kuiteski kymmenkilsaa, niin se on just sen verran, et siinä tulee hiki ku polkee. Viiskilsaa viel polkis ihan ok, eikä tulis kuuma.  Joo, mä ole todella loman tarpeessa jutuista päätellen!!!

No mutta, kun nyt on kerrankin nämä Suomenkin kelit ovat vähän lämmenneet, niin voi vetäistä mekon töihin päälle. Siis ilman, että jäätyy bussi pysäkille. Joten vaatekaapin kätköistä voi kaivella vanhoja mekkoja (ja vähän uusiakin) ja vetäistä vaan niskaa ja eiku menoks! Tänään vetäisin päälle sen vanhan mekon ja mun asukuvat kun on tälläsiä kotikutoisia niin ihanasti tuolta reunasta näkyy mun kauppakassi, mut olkoon, se nyt kuului asuun väliäikaiseti kun vielä piti vähän hakee täksi illaksi ja huomiseksi ruokaa ja sit mä aina ostan ruokaa niin, et mul on jotain syötävää ja kahvimaitoo kun tuun reissusta, ettei heti ekana tarvi mennä ruokakauppaan. 
 
Tänään mä oon viel printtaillut viimeisiä karttoja ja varauksia. Kuin ollakkaan kävi taas niin, et mun piti tulostaa Wienin hotellin kartta, mut jotenkin mä sit eksyin jonkun shoppingcenterin sivuille js kappas, nyt mulla on karttoja Wienin ostoskeskuksiin ja kauppoihin, mut siinä sit unohtu tulostaa se hotlan kartta. Voisihan sitä tietysti tulostaa karttoja vaik nähtävyyksiin, mut toisaalta niin mulla on jo karttakirjat ja oppaat. 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti