16. lokakuuta 2014

Kesähesa ja kesämekko, unohdetaan syksy sekunniksi

Tästä pitkästä blogitauosta johtuen mulla on julkaisemattomia asukuvia kesältä. Niin, onko se nyt veitsen kääntämistä haavassa julkaista lokakuun loskassa ja paskakeleillä jotain ihania kesämekko ja aurinkoisia hellepäiväkuvia, mene ja tiedä. Teen sen silti. Jos nämä piristäisivät ankeaa syksyä ja muistuttaisivat kaikkille, että kyllä se kesä taas joskus tulee, vaikka nyt kelit onkin masentavimmillaan. 

Tämä flunssa on iskenyt kunnolla ja nää syksyisemmät asukuvat on tästä johtuen nyt ottamatta, muutama kuva loppuun tän päivän asusta, jolla raahauduin postiin käymään. Mä olen ihan kypsänä tähän tautiin, tää on nyt kestänyt jo yli viikon. Saatana, on todella rasittavaa, ku räkää vaan riittää, kurkku on kipeenä ja kuumetta, eikä voi tehdä mitään kunnolla. Siis salille, ei toivoakaan, ulos kavereiden kanssa, joo tässä ois kolme pimatsua ja yks keuhkotautinen, joka kuulostaa siltä, et jo tukehtuu jonoon. Nyt mä kulutan sohvaa kotona, koska tänään oli pakko luovuttaa ja jäädä kotiin kaakaokupin ääreen parentelemaan. Mä oon sitkeesti vaan mennyt tähän asti töihin. Eilen aamulla oli kyllä karmea olo, kun juoksin sovittuun tapaamiseen (josta olin myöhässä tän flunssan ja hirveän olon takia). Loppupäivän sentään tajusin ottaa rauhassa ja lähteä töistä pois kotiin parentelemaan. Mutta ehkä tää tauti tästä kohta voitetaan (toivottavasti viimeistään huomenna) ei kai tääkään ikuisuutta voi kestää?!? Olis tässä kaikkee kivempaakin tekemistä, ku sairastaa. Onneks aina voi roikkua netissä ja selailla Lontoon kauppojen sivuja. Vaarana on se, että taas mä löysin itseni jostain halvat lennot sivuilta, nyt ois tarjolla Helsinki-Nyki-Rio de Jainero- Nyki-Hesa lennot tosi halvalla talvelle. Ärsyttävää, kun tuota lomaa vaan on niin vähän! Täytyy varmaan harkita ihan tosissaan sitä opintovapaan ottamista, eiku siis...



Tässä on kesäjuhlista mun asukuva, jossa on mun kesä yks suosikkimekoista! 








Ja tän päivän ainut asu, ei nyt mikään hiukee taidon näyte, mut nää Michael Korssin housista on tullut mun ehdottomat suosikkihousut!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti